czwartek, 13 listopada 2014

Króliczek Melvin / Melvin the Bunny


Hej, hej!

Dawno mnie nie było, ale tylko dlatego, że jestem bardzo zajęta :) Działam na kilku polach i ledwo starcza mi czasu na sprawdzanie poczty, nie mówiąc o Facebooku czy blogu...

Ale nieustannie szydełkuję, wierzcie mi :)

Dziś kolejny króliczek w portkach - tym razem Melvin, w różowych szortach :)



Dzisiaj wśród nowych Obserwatorów witam Monikę Makurat. Serdecznie zachęcam do czytania, oglądania i komentowania :)

Miłego tygodnia Kochani!!!

14 komentarze:

Louve pisze...

Cudny króliczek! :)) Tworzysz śliczne rzeczy, pooglądałam i będę tu częstszym gościem. Pozdrawiam!

jez pisze...

Śliczny:)

Agnieszka Mat pisze...

Świetny jest!

nuta pisze...

U mnie podobnie z czasem, ale robótkowo pustynia i to Sahara!!!!!!!!!!!

ashki pisze...

Milusi:)))

Katarzyna Żyburtowicz pisze...

Ale cudny, kocham króliki :)

aniutka_85 pisze...

słodziak :)

Dagus91 pisze...

Taki troszkę smutny ten króliś, jakieś miłe towarzystwo by mu się przydało do rozweselenia ;)
Pozdrawiam serdecznie

joanna od nitek pisze...

Cudowny! :) Jak długo stwarza się takiego królika?

Paulyntolyna pisze...

Uroczy króliczek:)

Gorete Cerdeira pisze...

Love it!

elzbieta glowala pisze...

A jakis wzor -

My Crochet Privacy... pisze...

@elżbieta glowala - https://www.etsy.com/listing/250914641/crochet-pattern-elroy-and-melvin-the?ref=shop_home_active_2

Teté Téllez pisze...

Me encanta tu trabajo.Espero puedas entender mi español. Compartes los patrones?

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)