wtorek, 25 lutego 2014

Kolorowy Króliczek / The Colourful Bunny


Dziś króciutko, bo od kilku dni zmagam się z jakimś choróbskiem okrutnym... :(

Chyba nieśmiało mogę oznajmić, że "sezon na króliczka" czas rozpocząć ;)

Oto pierwszy, z kilku, które usilnie staram się szydełkować:


Chciałam pokazać więcej i w fajniejszej scenerii, ale niestety mój stan zdrowia mi na to nie pozwolił :/ Wciąż jednak tworzę, nieco spowolnionym tempem, ale sukcesywnie brnę do przodu :)

A tutaj praca w toku, tuz przed zszyciem:

W tym tygodniu wśród grona Obserwatorów serdecznie witam Ceramiczny Kamień. Super, że jesteś ze mną! Zachęcam do oglądania i komentowania :)

Miłego tygodnia Kochane, trzymajcie kciuki za to, żeby mnie choroba szybko opuściła, bo taka niemoc nie jest mi w smak ;)

22 komentarze:

aniutka_85 pisze...

Piękny a raczej piękna :-) dużo zdrówka i zapraszam do siebie na candy :-)

Blue-Anna pisze...

Twoje maskotki zawsze wywołują mój uśmiech:)

Izzy pisze...

Zdrówka, Kochana!
A króliś jak zwykle cudny, nic dodać, nic ująć :)

Unknown pisze...

Zdrowia przede wszystkim życzę !!!
A króliczek piękny !!!
Pozdrawiam :)

Stokrotka pisze...

Króliczek śliczny , zdrówka życzę

Beva pisze...

Króliczek bardzo mi się podoba, świetne ma ubranko. Lubię takie żywe kolory :)
Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia!

bozenawdaniec. pisze...

Worek zdrowia zasyłam, to na początek :)
Królisia śliczniutka, skradła mi serce, chyba sobie coś na obraz i podobieństwo - jeśli pozwolisz - muszę wydziergać, jak się odrobię oczywiście :)
Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Cudowny króliczek :-)
Dużo zdrowia Ci życzę.
Pozdrawiam serdecznie.

Unknown pisze...

Słodki maluszek! Uwielbiam takie zabawki :)
Pozdrawiam i zdrówka życzę!

agawu pisze...

Słodziak :)

Dziergam Sobie pisze...

To trzymam kciuki za zdrowie i cierpliwie czekam, aż Królisia przykica :)

dom na początku świata pisze...

Zdrówka.

blogerzaby pisze...

Rozkoszna jest ;) Zdrowia życzę :)

Robótki ręczne pisze...

króliczek piękny wszystkie maskotki są super
pozdrawiam

Przez Igielne Oczko pisze...

Jestem TU pierwszy raz, maskotki przesłodkie. Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę.

Dziergam Sobie pisze...

To jeszcze raz ja - muszę napisać publicznie:
Króliczek na żywo jest fantastyczny! nie wydawało mi się to możliwe, ale jest jeszcze fajniejszy niż na zdjęciach! Jest duży, kolory są żywe i piękne, a przede wszystkim jest super mięciutki i przytulaśny!

Bardzo Ci dziękuję, Justyno, nie wiem, czy wytrzymam do Wielkanocy ;)

My Crochet Privacy... pisze...

@Dziergam Sobie - cudnie!!! Niesamowicie się cieszę :)

nuta pisze...

Ten króliczek w "rozkładzie" tez mi się bardzo podoba!!!!!!!!!! Pozdrawiam!!!

ania pisze...

Ech cudny ten króliczek!!

Anonimowy pisze...

te króliczki są idealne - boskie, nie mogę się na nie napatrzeć :-)

miły drobiazg pisze...

Tak urzekły mnie Twoje króliczki, że próbuję zrobić patrząc na zdjęcie. Wierzę, że wyrazisz zgodę. Życzę zdrowia.

Beata M. pisze...

W domu mam żywą i bardzo energiczną króliczkę, ale chętnie adoptowałabym tą śliczną parę!

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)