sobota, 11 stycznia 2014

Króliczek Cecylia / Cecile the Bunny Girl


Jak dobrze wiecie, mam spory poślizg w prezentowaniu swoich prac :) Niedawno sobie uświadomiłam, że tych króliczków powstało całkiem sporo, a opublikowałam tylko jednego (oraz jednego przy okazji wymianki). Cóż za nietakt :) To przecież jeden z bardziej ulubionych i popularnych moich projektów!!! Dlatego dziś postanowiłam nadrobić zaległości i pokazać większość moich szydełkowych Króliczków o imieniu Cecylia :) Ostrzegam - sporo zdjęć ;)

Te powstały w maju zeszłego roku:


















Ten w czerwcu (chyba pogoda musiała być kiepska, bo sesja nie najlepszej jakości w domu):


kolejny we wrześniu:






ten w październiku:

















a ten w grudniu:

















Ufff, to by było na tyle :) Pierwowzór znajdziecie TUTAJ.

Z pewnością powstanie ich więcej, bo cieszą się wielką popularnością, ja też darzę je wielką sympatią :) Wdzięku dodają jej różowe, filcowe policzki, sukienka z falbanką i legginsy :) Jak widzicie, każdy z nich różni się kolorem ubranka i dodatkami. Szydełkowa Cecylia jest wysoka na 33cm.

W najbliższym czasie postaram się nadrobić zaległości i po kolei prezentować wszystkie "szydełkowce" z zeszłego roku. Prowadziłam spis, ale pod koniec roku zaprzestałam (od peździernika do grudnia miałam istny szał :) ) i nie jestem w stanie podać dokładnej liczby zwierzaczków, które wyszły spod mojego szydełka... Jak znajdę chwilę to postaram się do niej dojść za pomocą zdjęć, ale już wiem, że  w tym roku tego błędu nie popełnię :)

Miłego weekendu Kochane :)

13 komentarze:

Agnieszka S. pisze...

Superowe Króliczki! Mnie najbardziej urzekły te 3 ostatnie, z fioletowymi dodatkami :D
I nie umie się doczekać kolejnych postów ;)

Izzy pisze...

Coś mi się wydaje, że liczba tych zwierzaczków to w setki idzie, tysiące wręcz ;)
A wiadomo jak mnożą się króliki - nie dziwota, że Cecylia taka popularna ;)
Śliczna jest poza tym :) Mnie te guziczki dodatkowo urzekają - marzenie po prostu!

Oliwia Art Deko pisze...

Super są te króliczki :) Mnie troszkę bardziej podobają się te nowe wstawione ostatnio bez tych różowych polików ale i te mają dużo uroku :)

Blue-Anna pisze...

Kochane te Twoje króliczki:))

madebymali pisze...

Super są króliczki Twoje:)Justynko doszedł mail?wysyłam drugi raz:)

bozenawdaniec. pisze...

Śliczności, Twoje króliczki wymiatają !

aniutka_85 pisze...

Słodziutkie :)

kasia pisze...

Śliczne stworzonka w cudownych kolorkach:)

agawu pisze...

Urocza gromada :) króliczki są absolutnie urocze

Addicted to Crafts pisze...

Kochana, masz nasz głos w konkursie:)

Paulyntolyna pisze...

Słodkie króliczki z nich:) Tylko pozazdrościć umiejętności.
Pozdrawiam

My Crochet Privacy... pisze...

Kochane, serdecznie dziękuję za miłe komentarze :)

@Joanna S - stokrotne dzięki, będę skromnie prosić o głosy, gdy konkurs wystartuje na dobre <3

ashki pisze...

Same elegantki:)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)