sobota, 10 sierpnia 2013

Moja pierwsza Wymianka


Witam Kochane!

Dziś chciałam Wam napisać o mojej pierwszej Wymiance, która doszła do skutku z inicjatywy Asi z bloga krainamojejfantazji.

Asia chciała Cecylię, a ja poprosiłam o jakiś przedmiot użytkowy i ostatecznie zdecydowałam się na szkatułkę wykonaną techniką decoupage na pamiątki mojej córeczki :)

Muszę przyznać, że powstało już kilka wersji kolorystycznych tego szydełkowego króliczka, gdyż cieszy się wielkim zainteresowaniem, a oto Cecylia, którą wysłałam Asi:

















Wymianka była dość szalona, gdyż wysyłka nastąpiła tuż przed moim wyjazdem na wakacje :) Asia dostała mojego szydełkowego króliczka po kilku dniach, a ja obejrzałam niespodziankę po powrocie :)

Oto skrzyneczka, którą otrzymałam:





Pudełeczko jest bardzo ładne - delikatne i dziewczęce :) Motyw dziewczynki ze skrzydełkami na wieczku, motylek i kwiatek wewnątrz oraz kolory są urocze :)

Dodatkowo Asia uraczyła mnie parą ślicznych kolczyków :)

Dziękuję Ci Asiu - skarby córeczki będą od tej pory przechowywane w tej szkatułce i dumnie spoczną w jakimś widocznym miejscu, aby móc podziwiać efekt pracy Twoich rąk :)

Miłego weekendu Kochane! U mnie pracowicie - córeczka ma w poniedziałek drugie urodziny, więc spodziewamy się gości :) Ach, jak ten czas szybko leci...

PS. Na moim Facebooku organizuję Konkurs Urodzinowy - do wygrania jeden z moich szydełkowych króliczków :) Zapraszam!


9 komentarze:

aniutka_85 pisze...

Cecylia wspaniała, a szkatułeczka w sam raz na dziewczęce skarby. Pozdrawiam

dom na początku świata pisze...

Wszystkiego naj, naj lepszego dla twojego skarba z okazji drugich urodzin.

madebymali pisze...

Wymianka bardzo udana:)Buziaki dla córci urodzinowe.Szkoda,że fb nie mam, bo skarby przygotowałaś:)

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

wspaniała wymianka :)

krainamojejfantazji pisze...

Cecylka również siedzi na półeczce i pilnuje resztę przyjaciół ;) ślicznie Ci dziękuję Justynko za wspaniałą i magiczną wymiankę oraz ciepłe słowa w mailach i zamieszczonych w tym poście;) pozdrawiam serdecznie

Agnieszka S. pisze...

Śliczności ;)

martuchnaj pisze...

fajna wymianka :)

pozdrawiam

entomka pisze...

Widać że wymianka b.udana, zarówno Cecylka jak i szkatulka urocze!

Blue-Anna pisze...

cecylia to szok jaka piękna, zazdroszczę obdarowanej jak nic;)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)