sobota, 27 lipca 2013

Fotorelacja z ETNOmanii


Jestem już na urlopie, a to publikacja automatyczna :)

Obiecałam jednak relację z mojego ostatniego jarmarku jeszcze w tym tygodniu, więc słowa dotrzymam :)

Festiwal ETNOmania miał miejsce w Wygiełzowie (ok. 40km od Krakowa), w zeszłą niedzielę, tj. 21 lipca. Cóż tu dużo pisać - było cudnie pod każdym względem!!! Festiwal w tym miejscu odbył się po raz trzeci, a miejscówka wcale nie byle jaka! Ten fantastyczny krajobraz zrobił na mnie wielkie wrażenie - barwny Nadwiślański Park Etnograficzny z  zabytkową, sięgającą XVI wieku, architekturą nadającą niebywałego klimatu.

Muszę też wspomnieć o fenomenalnej, dopiętej na ostatni guzik organizacji. Każdy z Wystawców miał starannie dobrane miejsce oraz identyfikator, a obsługa bardzo miła, uśmiechnięta i cały czas do naszej dyspozycji.

Poza tym aura dopisała na całego! Słoneczko bezustannie grzało, a ja, totalnie nieprzygotowana (prognozy były niepokojące), cały dzień w upale (moje skromne stoisko nie przewidywało namiotu) troszkę się przypiekłam :)

A oto kilka fotek (ze względu na mocne nasłonecznienie jakość nienajlepsza):

 Chyba mnie już poznajecie...? ;)
 Tutaj z moim Maleństwem, które dzielnie mi towarzyszyło cały dzień w tej spiekocie:
 Oraz moje "szydełkowce":
 A tutaj najbliższe otoczenie mojego stoiska:

I kilka ujęć na terenie Parku: 

Niestety większość zdjęć przedstawiających skansenowską architekturę kiepsko wyszło, więc zachęcam do zajrzenia na stronkę ETNOmanii, gdzie znajdziecie dużo ciekawych fotek oraz informacji :)

Po raz kolejny spotkałam kilka osób znanych mi dotychczas z sieci: Niezwykły Zakątek oraz mamę wielu misiów Roszpunkę, która również się w tym dniu wystawiała :) Cieszę się, że je poznałam i miałam okazję zamienić parę słów :)

Do zobaczenia niedługo Kochane!!! Mam nadzieję, że pogoda nam dopisze, wrócę opalona, wypoczęta oraz pełna nowych pomysłów!!

PS. Ciekawe jak sobie poradzę tyle czasu bez dostępu do Internetu ;)

9 komentarze:

niezwykły zakątek pisze...

Mnie również było miło poznać :) a kto wie czy gdzieś nie staniemy obok siebie stoiskami i wtedy sobie pogadamy dłużej :) pozdrawiam i życzę wspaniałego wypoczynku :)

aniutka_85 pisze...

No to udanego wypoczynku :)

entomka pisze...

Odpoczywaj kochana !!!

Szydelkowce jak zwykle cudne...

Marta pisze...

Ale ładne to Twoje Maleństwo :D

Ula H. pisze...

Fajna impreza i w ciekawym otoczeniu :))

krainamojejfantazji pisze...

Córcia urocza ;) stoisko super no i słoneczko ;) pozdrawiam

Anonimowy pisze...

cudnie :-) a i towarzyszka boska :)

dom na początku świata pisze...

Śliczne te maleństwo :)

Aneta pisze...

byłam widziałam te cudeńka:-)miłego wypoczynku...pozdrawiam

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)