poniedziałek, 17 grudnia 2012

Mr and Miss Bunny - Fergus and Zelma

A oto efekt mojej pracy!



Oto para zakochanych króliczków :)
Bardzo podoba mi się to, co wyszło z moich zamiarów. Jak już wcześniej wspomniałam, zainspirowana zostałam projektem pewnej wspaniałej artystki z Estonii - Lilleliis. Najbardziej pracochłonne były... stopy, a właściwie pięty, aby nogi były ułożone pod odpowiednim kątem (wiem, to szaleństwo!) :) Trochę się namęczyłam, aby wyszło, tak, jak chciałam, ale w końcu się udało :) A i włóczki też spokojnie starczyło, aby dokończyć oba króliczki (historia o jej poszukiwaniu w poniższym poście), więc super :)
Na Facebook'u niebawem udostępnię więcej zdjęć króliczków!

~~~~~~~

Here's an effect of my work! A couple of Bunnies in Love :)
I like what I created - it meets my expectations. As I mentioned before, I was inspired by a project of some wonderful artist from Estonia - Lilleliis. The feet, well actually heels, were the most time consuming, but I wanted legs to be arranged at an suitable angle (I know it's madness!) :) I tried to crochet them in a right way for some time, but I finally made it :) There was enough yarn to finish both bunnies too (a story about the yarn searching in below post), so super :)
I will share more photos of the bunnies on Facebook soon!

4 komentarze:

Adam pisze...

Fajna parka:)

My Crochet Privacy... pisze...

To tak jak my, mężu mój :)

Roszpunka pisze...

słodziaki !!!będę tu zaglądać :)Pozdrawiam serdecznie

My Crochet Privacy... pisze...

Dziękuję i bardzo się cieszę :)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)