środa, 3 października 2012

Bzyczek ("Ul") / The Buzzbee ("The Hive")




Oto mój pierwszy projekt zrobiony na zamówienie :)

Bzyczek to bohater kreskówki emitowanej na antenie Disney Junior, ale podobno każdy fan o tym doskonale wie :) Ja jeszcze nie jestem na bieżąco z bajkami (o istnieniu tej pszczółki dowiedziałam się w chwili otrzymania zamówienia), gdyż moja córeczka wytrzymuje około 30 sekund skupiając się na ekranie telewizora :) Póki co najbardziej interesują ją reklamy, a raczej tło muzyczne, albowiem rośnie z niej wspaniała tancerka :)
Jednak doskonale wiem, że ten czas wkrótce nadejdzie i Mała też wybierze swojego ekranowego ulubieńca, a wtedy mama z pewnością też Jej go wydzierga :)

Muszę przyznać, że szydełkowanie tej uroczej pszczółki sprawiło mi wiele radości, a satysfakcja wzrosła, gdy dowiedziałam się, że Tomcio, do którego trafiła, "zwariował z radości". A to najważniejsze, prawda? :)

~~~~~~~

Bzyczek / The Buzzbee

This is my first custom-made project :)

The Buzzbee is a main character of cartoon broadcast by Disney Junior, but apparently every fan knows about it :) I am not up to date with animations yet, as my daughter can only bear watching TV about 30 seconds so far :) She is more interested in watching advertisements at the moment, and rather enjoying music than advertisements itself. She seems to grow for a great dancer :)
However I know that the time will some sooner or later and she will pick her screen-favourite too, so mummy will crochet him/her for sure :)

I must admit that crocheting this cute bee was a huge fun for me and the satisfaction grew when I find out that Tommy, who received it, "went bananas" :) And this is the most important, isn't it?


3 komentarze:

Zdolność-tworzenia pisze...

Choć kreskówek unikam jak ognia (32 lata w zawodzie, wprowadzają wstręt) to cudo podoba mi się bardzo. Bajki oczywiście nie znam.

My Crochet Privacy... pisze...

Dziękuję :) To prototyp, kolejne prace nad Bzyczkiem przyniosły kilka zmian :)

Unknown pisze...

Jedna z ulubionych bajek mojej Córci :) Bzyczek jak malowany :) Pozdrawiam Ania z http://szydelkoweszalenstwo.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)