czwartek, 27 września 2012

Moje projekty / My projects

Chociaż na nowo szydełkować zaczęłam stosunkowo niedawno i dziergam w zasadzie wyłącznie wieczorami (gdy moja niunia smacznie już lula) to mam już małą kolekcję :)
Do tej pory wszystkie kreacje regularnie dodawałam na fanpage na Facebooku, tam też je znajdziecie: My Crochet Privacy... Na bloga dokończone projekty będę dodawać systematycznie, jak i  wszystkie nowe zwierzaki, aż będę na bieżąco na obu stronkach :)

~~~~~~~

Although I strated to crochet again not so long time ago and I knit in the evenings only (when my baby sleeps tight) I have a small collection already :)
I regurarly added all of my creations to the fanpage on Facebook till now, where you can find them: My Crochet Privacy... All finished projects will be added to the blog systematically, as well as all new animals too, until will be up to date on both sites :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny :)